Sunday, August 08, 2010

APC 2009

Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang KSM tahun ini agak lewat. Seramai 480 oarang seluruh negara telah menerima anugerah ini. Terima kasih pada DG atas anugerah ini. Terima kasih pada anak buah atas kerja sama selama ini. Tahniah semua pada yang terima anugerah ini.
Apa yang penting tujuan dan matlamat bagi setiap pekerjaan adalah untuk mendapat keberkatan dan keredaan dari Allah s.w.t. dengan demikian akan wujudlah nilai keberkatan yang sebenar dalam setiap amalan dan pekerjaan yang kita lakukan seharian . Maka kita perlulah sentiasa memastikan setiap pekerjaan yang dilakukan menurut tuntutan syara’ seperti:-

1. Niat yang ikhlas untuk mendapatkan keredaan dari Allah s.w.t. di samping mengharapkan pekerjaan itu diterima sebagai ibadah dan amal soleh.

2. Berazam dengan semangat bekerja bersungguh-sungguh sehingga mampu menghasilkan daya cipta dan kreativiti yang berkualiti kepada organisasi dan pelanggan.

3. Bijak dalam merancang dan melaksanakan sesuatu tindakan terutama dalam soal mengelak berlakunya pembaziran.

4. Hendaklah sentiasa mengamalkan sikap sabar setiap masa dan bertawakal serta berdoa kepada Allah s.w.t. bagi menjamin hasil yang sempurna dan berkualiti .

7 comments:

zulhusna said...

tahniah bos :)

sonata anak kancil said...

tahniah !

KAMATO said...

husna, tq, tak pernah mengharap pun

KAMATO said...

sonata, tq

Mak Su said...

:D

salam ramadhan buat kamato and family

KAMATO said...

mak su, salam ramadhan juga buat maksu

PINATBATE said...

Tahniah! selautan rahmat Ramadhan..