Monday, August 23, 2004

Peristiwa Lucu

22 Ogos perjalanan balik dari Lumut. Semua member check-out pukul 12 tgh. Masing-masing bawak haluan sendiri-sendiri. Plan awal nak balik konvoi pun tak jadi, sebab masing-masing tukar planning last minute. Walau macamana pun aku masih konvoi dengan Lawchoo, member dari Kepong. Kami singgah di Lumut tenguk ikan bilis. Lepas tu terus bertolak ke Teluk Intan. Awal-awal lagi Lawchoo dan pesan akan follow je belakang aku sebab dia kata tak tau jalan. So aku di depan. Sampai satu tempat ada sebuah Unser sama warna dengan Unser aku dengan plate AE…. ada kat depan aku. Tetiba unser tu pasang singnal untuk beluk kiri, jadi aku pun potong la Unser tu. Tapi yang spoilnya si Lawchoo ni pegi ikut belakang Unser tu, dia ingat Unser tu aku punya. Sampai la unser tu kat rumah dia baru Lawchoo sedar dia silap follow. Yang aku ni bila tenguk Lawchoo dah takde kat belakang terus je berhenti tepi jalan dan call, lepas tu gelak je la sepanjang jalan.

Lawchoo! Lawchoo!, hang memang lucu…..

No comments: