Sunday, February 04, 2007

Senja


Kita datang ini hanya sebagai tetamu senja;
Bila tiba detik, kembalilah kepadanya;

17 comments:

ztkay said...

salam kamato,
thanx fr visiting my blo..
KAMATO, sounds familiar..sekarang kerja kat mana??

KAMATO said...

hanya satu kamato dalam malaysia...he he...masih di tempat lama

zino said...

kamato memang satu.. yg banyak tomato hehe..

KAMATO said...

zino, he he....

Kaklong said...

salam,

hmm..mmg tau mati itu pasti, tp selalu lupa diri :(

KAMATO said...

kaklong, tu la .... memang kadang2 kita mudah lupa

Sastri said...

Salam... :D cantik gambar senja yg berlabuh tu...

INDERA KENCANA said...

Setuju. Setuju. Memang cantik gambar tu...

cikdinz said...

nyawa ini hanya pinjaman.bila sampai masa, ia akan dikembalikan..

sama lah mcm kita pinjam kat ah long. kalu tak bayar, kena belasah..

KAMATO said...

sastri, indera, terima kasih... tapi sebenarnya masih tak puas hati lagi gamabar tu...

cikdinz, sampai masa kita akan mengadap Nya

cikdinz said...

yapppp!!!! betulll!!!!!!

Shami said...

Oleh kerna itu jangan tunggu untuk beribadat masa usia meniti senja...saja....kerana kita tak tau bila akan dijemputNya...beramalah seolah esok kita akan kembali kepadaNya...

P/s: senja2 tak elok jalan merata2....tetamu senja durjana..melewar..mencari mangsa...he..he

NBK466 said...

Yg nie kalau kita dijemputNya takde dpt kad jemputan bagai...

cikdinz said...

banyak lah kau punye kad jemputan...

blackpurple said...

Dan senja itu datang terlalu singkat...

Lan Rambai said...

time-time musafir je sempat nak menikmati pemandangan kala senja begini.. jamak takkhir maghrib ke isyak hehe

KAMATO said...

shami, setuju...kalau dah sampai masa ia tak mengira umur

nbk, cikdinz, kalau ada kad jemputan itu dah kira bonus

BP, begitu jugak kehidupan kita...

lan, setuju... kadang2 tu dari bilik hotel je...