Sunday, September 10, 2006

Suara oh suara

Ubat dah habis setengah botol, batuk tak jugak kurang. Suara pun macam itik nila, esok malam kena bagi ceramah kat Nilai, macam mana ni.....???? Ada ke petua nak pulihkan suara segera

8 comments:

esis said...

1. minum asam jawa.
2. madu perah limau nipis.
3. tutup mulut 3 hari.

hehe

Izhal said...

pi ke pusat kesihatan pelajar UPM... mintak ubat batuk depa... kaw2 punya...

petua lagi satu, setiap hari sebelum tidur gargle sekurang2nya pakai air suam... ni petua budak2 jopun le ni...

blackpurple said...

Petua no 1 dan 2 esis tu ..InsyaAllah... yg no 3 tu tak tau pulak..

Izhal, Jumpa Dr Yahya tu ke..? hehehe

NBK466 said...

Den selalu kalau malas nak makan ubat batuk den minum air asam jawa jerk bro Kamato.

p/s : Esok kalau tak sempat sembuh..MIMING ajer lah..he..he.he..

zino said...

kamato
kena sediakan plan B tu.. siapkan satu text yg di rakam.. bila2 kes tak bersuara tu berlakon je lah cakap kat depan tu..

alah macam penyanyi tu.. kumat kamit mulut je.. hehe

Syikin said...

salam,

terlambat plak saya masuk ni..

dah cuba minum jus timun?

Izhal said...

tumpang lalu kamato neee...

bp, doktor yahya??? entah... heheh... tapi ubat UPM tu memang ting tong la bak kata kaki ubat batuk...

zino said...

kamato
macam mana sore dah kluar ke belum ni..?