Saturday, September 02, 2006

Hujung minggu

Cuti hujung minggu penuh dengan jemputan kenduri
Photobucket - Video and Image Hosting
Serba oren, Abang, Adik dan Salleh Yacob di hadapan Masjid Putrajaya

10 comments:

Syikin said...

salam,

eh, saya rasa saya dah tinggalkan komen kat entri sblm ni...ke fail ari tu? ayok..

tak pelah, salam merdeka utk bro. kamato sekeluarga.

ketat betul schedule kerja bro. kamato..baca aje dah letih, itu belum experienced sendiri.

kebetulan terjumpa dngn salleh yaakob or mmg dia kaum kerabat bro. kamato?

yg lawak tu, mula2 saya ingat bro. yg bergambar ngan anak2 ni, tp saya terfikir, eh, napa muka macam salleh yacob..laaa...betullah salleh hehe..terkena saya.hehe.

zino said...

zino ingat pun itu kamato.. tapi tenung2 lagi lain le pulak hehe..

Izhal said...

wow salleh yaacob!!!

spakat ke pakai oren ngan anak2 kamato tu??? heheh... cute picture:)

PB said...

mcm bro zino gak, tenung lamaaaaaa

rupanya org lain.

esis said...

waaaaaa salleh yaacob pon sedondon oren.

Lan Rambai said...

gambar tu kat kenduri kawin saleh yaakob nikah lagi ke? kalau ya.. kali ke berapa ek? kalau ya juga.. apa tips yg tuan dapat dari dia? hahaha

babydiana said...

wah...mesranya...

blackpurple said...

Macamana boleh ada Salleh Yaakob pulak ni....? hehehe..

NBK466 said...

Wah..macam berjanji jerk pakai baju sedondon tuh..

KAMATO said...

Syikin, Zino, Pb, mana samanya saya ngan salleh tu, bukan waris pun, kenal2 gitu....

izhal, tak sengaja sedondon baju tu

esis, sedondon oren, ngalah pengantin

lan, jangan nak cari penyakit...

baby, memang mesra

BP, terjumpa balik kenduri

nbk, tak sengaja...