Saturday, September 23, 2006

Menjelang Ramadan

Dalam 2 minggu ni agak sibuk sikit. Bermula minggu lepas Induksi Pekerja Asing di Impress, lepas tu hujung minggu Induksi PPL di International, lepas tu sambung di bengkel penilaian di Awana Genting dan sambung bengkel I-1031 di Tiara PD. Kesemuanya aku terlibat samada jadi fasilitator atau pun penceramah. Kadang-kadang penat jugak tapi dah terpaksa, demi tugas. Cuma yang aku perasan sejak kebelakangan ini kebanyakan hotel penuh dengan program dari berbagai agensi. Agaknya semua orang nak kejar sebelum bulan puasa. Apa hal pun selamat berpuasa semua

1 comment:

Syikin said...

salam,

selamat berpuasa bro. Kamato bersama keluarga tercinta.
Alhamdulillah bro. dpt berpuasa n beraya di sini dengan keluarga, kalau tak balik dr Jerman, mesti sedih semua.