Monday, March 26, 2007

Bunga Pink

Tak tau sebenarnya nama bunga ni, bentuk macam ros. Saiz macam ros yang besar. Pokok dia bukan main tinggi, lurus macam pokok manggis. Sesetengah tu ada yang sampai 30 kaki tinggi. Sekarang ni pokok ni penuh dengan bunga dari bawah sampai atas. Cantik jugak tenguk ....

12 comments:

loveujordan said...

alahai cantiknya bunga ni......... I memang suka bunga hidup.. tunjuklah pokok besar dengan bunga-bunganya sekali..please :)

goboklama said...

eeeeiiiii,jelesnya tengok bunga2 tu!

Sastri said...

semua bunga2 yg bro upload ni cantik2 belaka... ni mcm carnation pun ada kan?

INDERA KENCANA said...

Aduhh, bagaimana saya boleh terperangkap dalam "kesesakan" kerja di pejabat dan juga di jalanraya sedang Abang Kamato kita enak menikmati keindahan Bumi Sakura.

Hu hu hu Cemburunya..
Bang, jangan lupa bawak balik Kuih Dorayaki, ye!!

NBK466 said...

Memandangkan den nie bukan MAT BUNGA...tak pasti spesis gapo dio nie...

Ajzie said...

canzik... kalau ambil marco lagi mengancam agak nya..

Sri Diah said...

Ya saya juga nak tengok pokok kepada bunga ini... tunjuklah dalam full view ya. Salam.

pB said...

lawanyer...

bawak balik sekumtum untuk adik pB boleh ker??

dan dan jadi adik tu..
kah kah kah

eiz said...

hai salam prkenalan..

cikdinz said...

nama saintifik bunga nih
alkustusmerenamitustus.......
nama melayu dia bunga melor....

KAMATO said...

loveujordan, nanti kalau sempat ambik gambar pokoknya sekali

goboklama, tak la cantik mana ...kat btempat kita pun banyak yang cantik

sas, ambik gambar mana yang tempat kita takda je...

indera, disini pun hari-hari berebut-rebut naik train

nbk, tak tanya pun kat orang sini nama spesis tu...

ajzie, susah sikit nak ambik macro hari tu, angin tiup kuat sangat... bunga tu tak dok diam

sri diah, kalau sempat ambik nanti sa download

pb, ingat nak bawak balik anak pokok tu .....he he

eiz, salam... terima kasih singgah

cikdinz, bunga melor gitu ye.....

cikdinz said...

takdelah...tipu jerk.
den pon tak tau tu bungo apo....