Wednesday, July 19, 2006

Hanpon

Sejak aku balik ni aku tak sambung lagi no lama hp aku, sekarang ni guna prepaid je. Semalam aku ditugaskan jadi moderator salah satu pembentangan untuk seminar pengajar yang di hadiri oleh lebih 500 pengurus pusat bertauliah. Mungkin bila perasan aku dah balik ramai PB yang cuba call aku, he..he..mintak maaf memang tak dapat. Masa rehat ramai yang cari aku dan complain sebab call tak dapat. Bagus jugak orang tak tau no ni, rasa aman sikit dunia.... tak ada orang kacau.
Tapi apahal pun kawan anak aku tanya kat anak aku, Apasal telepon ayah kau besar? Telepon zaman bila tu? He he… memang zaman dulu punya ni, berat nak mengusung…
Photobucket - Video and Image Hosting

6 comments:

ontahsapo said...

kalau berat, galas jer...

blackpurple said...

Communicator tu macam biasa ku lihat, tapi di mana ek...? hehehe

Tu pakai no yang dalam e-mail tu kan...tak sempat nak call lagi .... he he he..

Syikin said...

hmm..tak minat tukau hp baru ke?

seronoklah ahli2 kelab toyota dah jumpa bro kamato yg dah lama di perantauan.

mmg seronok dpt jumpa kawan lama.

babydiana said...

kalo tak junjung jer

NBK466 said...

Patut ler den try call tak dpt...konon2nye..he.he.he..

KAMATO said...

OS, memang pun

BP, buat masa ni masih no tu lagi

syikin, memang seronok sesekali jumpa member

baby, takut jadi kaduk naik junjung hehe...

nbk, aku dah balik ni, bila kita nak lawan indoor game?