Thursday, April 20, 2006

Musim Bunga

Biasanya pertengahan bulan April ni musim bunga dah kemuncak, tapi kali ini agak lewat. Sekarang ni bunga baru nak keluar. Sebahagian tempat rumput-rumput baru mula berbunga. Dijangkakan dalam masa sebulan lagi suasana akan berseri sepenuhnya.

Image hosting by Photobucket
Image hosting by Photobucket
Bunga Tulip

8 comments:

aishah said...

Bunga!

KAMATO said...

aishah, ini betul2, bukannya plastic.

babydiana said...

cantiknya..

blackpurple said...

Suka bunga...dah memang orang landskap...

Tulipnya lebih besar dari yang ditanam di Bkt Larut tu. Of course !

Syikin said...

oh..baru saya tau rupanya tulip ni pun mengembang juga.ingatkan bentuk dia menguncup semata. tapi saya lebih suka di menguncup, lagi nampak cantik pada mata saya.

bunga kuning tu apa namanya?

tulip said...

tulip! sukanya saya...

zino said...

kat taman2 awam tentu lagi banyak bunga tu..

KAMATO said...

babydiana, ada macam2 kaler lagi...

blackpurple, tak besar mana pun...mungkin sama dengan bukit larut

syikin, yg kuning tu tak pasti namanya...tapi memang banyak

tulip, hanya tulip yg mengenali tulip...

zino, memeng pun, tapi baru nak mula