Thursday, December 15, 2005

PPT Utara

Biasanya kalau outstation aku ambik flight pagi, tapi kali ni aku terpaksa ambik flight malam sebab program bermula jam 8.15 pagi esoknya. Disebabkan sekarang musim haji, flight agak penuh. Kena bermalam semalam kat Alor Setar. Rasanya baru sebulan yang lepas aku duduk kat Regency ni, ni dah datang balik. Program refreshment untuk PP-PPT berjalan lancar. Kali ini aku partner dengan Yazid, taklah penat sangat bercakap kat depan. Peserta semuanya 65 orang termasuk PP lama dan baru. Sebahagian PP lama memang aku dah familiar, termasuklah 3 orang bekas pengajar ILP Perai dulu. Sabri, driver aiport taxi yang hantar aku ke hotel janji nak ambik aku. Tepat jam 8 malam dia sms, katanya tak sempat ambik aku. Kawan dia Pak Ku akan ambil aku. Sempat aku dinner kat hotel. Seperti yang dijanjikan tepat jam 8.30 Pak Ku sampai.

1 comment:

KAMATO said...

PB, dah nasib nak buat camna...