Tuesday, December 06, 2005

Hujung Minggu

Sabtu dan Ahad tetap sibuk, walaupun Sabtu dah diistihar cuti tetapi seolah macam tak cuti. Hari Sabtu terpaksa jadi urusetia bagi program Bengkel AJK Penasihat MLVK. Majlis tersebut diadakan di Sunway Resort. Kali ini penyertaan dari semua ahli adalah amat menggalakkan. Majlis bermula dari pukul 8 pagi hingga 5 petang.
Malam terpaksa menghadiri Majlis Makan Malam Amal PIBG Sek Men Bandar Baru Bangi. Majlis ini di rasmikan oleh Tan Sri Yusof Nor, pengerusi Felda. Dalam majlis tersebut kami berjaya mengumpulkan dana sebanyak RM 12 ribu Dana tersebut amat diperlukan sebagai tambahan bagi pembinaan library institut.
Pagi Ahad gotong royong menyedia dan membakar lemang bagi sambutan hari terbuka Taman langat Jaya. Kali ini menu adalah berbentuk potluck dimana setiap jalan telah disediakan menu yang ditetapkan. Memandangkan menu jalan kami adalah lemang maka kami mengambil keputusan untuk gotong royong menyedikannya. Sebanyak 50 batang lemang berjaya di siapkan.
Tengahari terus ke Sepang untuk menghadiri jemputan kenduri kahwin. Petang berkumpul di padang bagi penyediaan kemah bagi sambutan hari terbuka.
Malam sambutan bermula dari jam 8.30 malam. Suasana agak meriah. Dijangkakan lebih 200 orang hadir dalam majlis tersebut. Sebagai pengarah program aku terpaksa memberi ucaptama. Majlis diselangseli dengan dengan berbagai persembahan dari anak-anak taman. Secara keseluruhan majlis boleh dikatakan berjaya. Terima kasih kepada semua yang terlibat menjayakan program tersebut.

No comments: