Tuesday, August 09, 2005

SMS 6 pagi

Pukul 6 pagi ni terima sms dari Rom dari Muar “Allah lebih menyayangi adik Is, Alfatihah”. Aku jadi serba salah, kalau tak disebabkan aku kena outstation hari ni memang aku ambil cuti. Aku dengan semua keluarga Rom ni memang agak rapat, semua keluarganya memang biasa datang rumah aku. Itu yang rasa serba salah tak dapat nak ziarah. Arwah Is ni seorang yang agak peramah, tetiba je dalam 3 minggu ni dia sakit yang agak misteri, selalu meracau. Doktor pun tak boleh nak kesan penyakit nya yang sebenar. Yang peliknya doktor tak benarkan pulak untuk keluar hospital. Maklumat yang diterima mengatakan kuasa luar telah masuk dalam badan arwah atas perbuatan dari individu yang memang ingin memusnahkannya. Apahal pun semoga Allah akan cucuri rahmat ke atas rohnya. Kalau tak ada hal aku akan cuba melawat keluarganya hujung minggu ni.

No comments: