Friday, May 21, 2004

TT Funser

Hari ni agak sibuk sikit, pagi petang ada meeting. Walaubagaimanapun bahang perpindahan sentiasa menjadi bualan. Dek kerana agak sibuk aku tak sempat nak surf web Funser. Biasanya sempat juga aku log-in waktu rehat tengahari. Lewat petang aku tergerak untuk masuk forum funser, aku terus ke topik TT Putrajaya. Aku tenguk kat situ mbsalleh mintak aku ke Kelab Tasik jam 6.00 petang. Aku tenguk jam, lagi 10 minit pukul 6. Dalam hati dok sebut nasib baik bukak komputer. Aku terus call mbsalleh, dia kata dah sampai di Kelab Tasik dan mintak juga aku call Haidi untuk join sama. Aku try call Haidi tak tak dapat. Kami sebenarnya sedang merancang untuk menjadi hos TT Funser bulan depan. mbsalleh ni sebenarnya nama samaran, nama sebenarnya Mohamad bin Salleh. Dikalangan ahli funser memang kami menggunakan nama samaran. Kadang-kadang sampai kami terlupa nama sebenar. Tapi semuanya sporting, kalau sesekali jumpa memang riuh.
Aku sampai di Kelab Tasik pukul 6.05 dan terus berbincang dengan mbsalleh mengenai pogram yang akan dirancag. Kami sepakat untuk mengadakan pogram tersebut pada 26 Jun. Pada ku masa tu memang amat sesuai kerana di samping gaji dah keluar, aku tak ada kelas hari tu. So pada mana-mana yang nak datang awal aku boleh sambut.

No comments: