Thursday, March 01, 2012

Kasih dan Sayang

Berikut beberapa photo gelagat monyet yang sempat aku rakam yang menggambarkan betapa mereka hidup dengan penuh kasih sayang

7 comments:

pB said...

Selalu sangat out station sekarang nie ???


Bila nak outing sama-sama ??

KAMATO said...

Pb, selalu juga outstation, tapi kalau boleh memang nak mengelak

mama ju, said...

Salam
Tkasih.
Bsarnya monyet2 tu, gerun tenguk..
kat rumah mama ada jugak dia org datang bertandang..heh tu anak monyat ke kera ke tak taulah.

Baju jepun kat bukit tinggi tu boleh disewa ya?Cantik kat situ.

atuk said...

Assalamualaikum KAMATO

jinak monyet tu yer..

zue said...

tentu monyet tu dah kenyang...sbb tu berani dekat kannn :)

KAMATO said...

mamaju, baju jepun tu memang sewa, kalau tak silap rm20

KAMATO said...

atuk, monyek jenis ni memang jinak