Saturday, January 03, 2009

Jangan kencing

Satu hari aku jalan di satu lorong di satu pekan yang agak terkenal, agak terkejut dengan situasi di situ. Apakah orang kita suka kencing mesepah.

4 comments:

PINATBATE said...

Salam ..
Tak tumbuh tak melata..
tak sungguh orang tak kata..
Dah ada tulis amaran macam tu dah tentu kejadian kencing bersepah tu biasa terjadi..alahai Malaysiaku merdeka...

Ummu Solehah Muhammad said...

kalau kat indo tu dah biasa, depa kencing suka hati, boleh di lihat tanpa sensored. kalau ada yg tulis cam tu dia akan tambah "di larang kencing.... kecuali anjing.." hmm, sungguh tidak sopan

DeeN said...

Memang ramai yg suka kencing merata2. Maybe jimat duit nak ke tandas awam kot. Huhukkk.

Penoreh Getah said...

harus di pasang litar camera cctv dikawasan ni.. hehehe