Saturday, September 27, 2008

Salam Aidilfitri

Untuk semua, saya ucapkan selamat hari raya Aidilfitri. Saya pohon maaf atas segala salah dan silap selama saya mengenali anda semua & selama anda mengenali saya, sebagai; kawan, pembaca, atau sebagai apa pun, maaf atas segala yang terkasar bahasa atau yang tersalah kata atau atas segala apa yang telah membuatkan anda terluka & terguris rasa. Moga Aidilfitri ini akan menambahkan iman & taqwa kita kepada-Nya.

10 comments:

silversarina said...

Salam Lebaran juga buat komato dan keluarga. Maaf Zahir Batin.

ZLAA said...

Salam Aidilfitri buat kamato.

Ajzie said...

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin utk En Kamato n Family

Dari
Ajzie n family.

Mak Su said...

kamato, Selamat hari raya, maaf zahir batin.

zTkAy said...

salam lebaran kamato.
Kamato, boleh saya dptkan email.. ada perkara nak minta batuan. Thanks. Else, drop me a short email.

asuhara said...

salam lebaran bro!

Sri Diah said...

Salam lebaran daripada saya sekeluarga. Salam takziah atas kematian bapa, semoga arwah ditempatkan di kalangan mereka yang beriman. Amin.

zino said...

kamato..
selamat hari raya maaf zahir batin..

bila nak set TT ni .. hehe

arsaili said...

salam eid ul fitri..maaf zahir batin

KAMATO said...

arsaili, terima kasih kad raya tu...cantik

zino, lama betul kita tak ber TT, saya ikut je bila, kalau nak suruh atur belah bangi ni no hal.....

sri diah, salam aidilfitri, maaf zahir dan batin

asuhara, salam lebaran jua

ztkay, email je kat sebelah tu

mak su, selamat hari raya, maaf zahir dan batin

ajzie, selamat hari raya, maaf zahir dan batin

zlaa, salam aidilfitri jua

silversarina, salam lebaran jua