Saturday, September 08, 2007

Putrajaya Fireworks





Sebahagian yang sempat aku rakam, sejak dulu tak pernah puas hati bila ambik gambar bunga api.

8 comments:

blackpurple @ jowopinter said...

Eh! Gambar jadi dan lah lawa begitu pun masih tak puas hati? :)

Selamat berpuasa Ramadhan esok bang. :)

NBK466 said...

Eh...not bad what the gambar... Practise make perfect... Selamat berpuasa buat KAMATO & family..

Sastri said...

wow... cantik gambarnya... dengar cerita dari kawan2 yang pergi ke putrajaya tu, ramai yang kata jem... kawan sas yg sorang ni sampai rumah dia kol 3 pagi selesai nengok bunga api ni...

Izariza said...

salam bro,

Itu malam merdekakah(Jepun)? Kenapa tidak dirakam bentuk hati? Cantik sungguh .. seperti Italy juga, ada bentuk hati ,, siap ada panah lagi hehe

Slm ramadhan

zino said...

kamato..
selamat berpuaa dari zino dan keluarga..

video tak ada ke? kalau letak kat sini lagi happening.. boleh dengar dentum2 dia tu hehe

teringat bungi api merdeka dengan MB salleh dulu hehe

cikdinz said...

cantek gambar...
salam ramadhan..

butaseni said...

WWaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (mcm org cina slalu buat)

KAMATO said...

BP, masih tak puas hati, masih ada yang tak kena, selamat berpuasa

nbk, selamat berpuasa

sas, memang putrajaya berpesta jem malam tu, yg tau jalan ciluk bolehla elak jem

iza, saya sempat pergi 4 malam, bentuk love tu pun sempat juga saya rakam

zino, sory tak rakam vedio pun

cikdinz, salam ramadhan jua

butaseni, orang cina memang pakar bidang ni