Sunday, December 10, 2006

Kerja vs Cuti

Dua hari dua malam memerah otak merancang perbelanjaan lima tahun akan datang...... anak-anak...huhu...Cuti-cuti Malaysia....

Kuda ni pun pandai posing

Anak Buaya......

Jeti ikan bakar

8 comments:

Edoras said...

Best nye bergambar dgn anak buaya.... hehe...

zino said...

kamato
macam serasi je buaya tu hehe..

itu ikan kabar kat mana tu.. teringat konvoi ke umbai dulu hehe

ibuVouge said...

lamanya bro punya plan bajet..tapi baguskan semua dlm bajet

Anonymous said...

Baru nak ckp...Zino dah cilok...kita punya pemikiran mmg samalah Zino...pasal anak buaya tuh.he.he..he.. Jgn mare..

KAMATO said...

edoras, anak buaya bolehla, itu pun punya ganas......

zino, serasi dengan buaya takpa jangan jadi buaya....hehe

iv, rancangan malaysia setiap 5 tahun, tu yg kena buat utk 5 tahun

nbk, risau jugak... takut dia ngap...naya

blackpurple said...

Macam kat Pt Jawa jer... tapi Pt Jawa tak ada buaya kot...hehehe

KAMATO said...

BP, buaya pun tak boleh hidup kat pt jawa he he...

Syikin said...

salam,

baguslah bro kamato, sibuk2 ngan kerja smpt bawa anak p jalan2 lagi tu
ingatkan ular sawa, rupanya buaya hehe