Tuesday, March 11, 2008

Majlis Berkatan




Zafran: Abang! Habis dah, burung dah takda paruh

Zahir: Dulu dia kat dalam, tak nampak, sekarang dia dah nampak dunia he..he...

13 comments:

pB said...

salam


dok intai gambar Bro Kamato , tak ada pun ...

silversarina said...

meriahnya !!

dah bujang si kecil... :)

KAMATO said...

pb, mana la ada gambar orang yg kena ambik gambor

silversarina, boleh tahan jugak meriah tu bila buat ramai2

Kaklong Syikin said...

salam,

anak dikhatan guna cara tradisional or moden?

anak saya tu guna traditional, tp berbius la. abih ubat bius, stu petang tu kerjanya menangis aje sbb pedih luka tu.

NBK466 said...

Waduh...terbayang saat2 ku dulu... flash back sungguh...hu..hu..hu..

Mak Su said...

bro tak join zafran and zahir?

zino said...

baru lah boleh panggil anak bujang hehe

indera kencana said...

Peralihan zaman masuk ke alam dewasa...
Teringat masa dulu-dulu.. :b

Sastri said...

selamat... teringat kat adik bongsu yang begitu takut nak berkhatan... dah sudah, ok jer... tak sampai seminggu dah boleh beraksi lasak lagi... :p

Mazudi said...

Huhu... respect ngan dokumentasi pada entri ni. Sebab, cukup susah nak cari orang buat majlis berkhatan yang macam ni lagi sekarang. Ramai mak bapak bawak anak anak gi spital jer kalau nak berkatan.

cikdinz said...

takde yg terjun tingkap ke...heheh..

butaseni said...

hehe.semburan paip bomba xde?

KAMATO said...

Kaklong, guna cara moden

Nbk, dulu2 memang meriah

Mak su, teringan jugak nak join….he he….

Zino, mereka pun dah ngaku bujang he he

Indera, dulu2 ada yg kene kejar keliling kampong

Sastri, anak saya pulak tak sabar2

Mazudi, hajat orang tua dan juga adik-beradik

Cikdinz, semua tak berani terjun he he

Butaseni, paip bomba jauh sangat he he