Saturday, June 23, 2007

Ular Sawa

Kadang-kadang binatang liar pun boleh di buat kawan. Ini la gambar hero aku volunteer untuk bermain dengan ular dalam satu carnival baru-baru ni. Nasi baik ular tu ular sawa, kalau ular lain memang tak ku izin. Tapi apa pun aku puji keberaniannya.

11 comments:

blackpurple said...

Isk...jinak macamanapun ular, geli geleman juga nak pegang. :D

zino said...

lepas ni pesan kat hero tu jangan pandai2 nak tangkap ular sendiri kat mana2 pulak hehe

loveujordan said...

salam,
lama tak dengar kabar berita, alih-alih tunjuk gambar ular sawa..musuh no 1 ..takut and geli....beraninya hero you :)

pB said...

Ini mesti kat karnival haiwan ternakan Serdang ....

pB g gak, tp tk nmpk lak ular tu ...

NBK466 said...

Wah...terra tuh... yg amik gambar tuh KETAQ tak?? he..he..he..

Izariza said...

Salam,
Lama tak muncul :)
Saya tak nak kawan ngan ulau tu ... eiii

Ajzie said...

Hebat sungguh hero En. Kamato. Kalau saya mmg tak berani.. Ular jinak ker.. ular mati ker.. ular getah ker.. Ya ampunnn..

Sastri said...

euwww... tak skeeee ularrrr nihhh... geliii.... berani betul hero bro nih...

ontahsapo said...

ular sawa ok... jgn ular....

KAMATO said...

BP, memang mula2 geli gak... tapi tak ok lepas tu

zino, harap2 gitu la he he

loveujordan, agak sibuk sikit.. selalu jugak outstation

PB, betul la tu kat serdang

nbk, ni jenis ular baik la

izariza, sibuk sikit

ajzie, ular ni tuan dia bela dari kecik, tak gigit punya

sastri, agaknya kalau ada buaya pun dia pegang jugak he he

OS, ular lain ampun....

esis said...

ni masa karnival haiwan ke?? kalau ye, saya ada kat situ masa event nii.. hehehe.

huh berani betul hero abg ni.. rasa macam kat tengkuk saya ye ular tu.. hehe