Thursday, November 02, 2006

Seminar I-1301

Siaran Tertunda
Photobucket - Video and Image Hosting
Sebahagian peserta yang hadir, sebahagian besar veteran, kecuali aku yang muda remaja
Photobucket - Video and Image Hosting
Penceramah ketiga memulakan sesi
Photobucket - Video and Image Hosting
Entah apa yang di kelentongnya....

9 comments:

Anonymous said...

Cam tgh nanyi jerk penceramah tuh Kamato...he..he.he..Anyhow belum beraya lagi ngn Kamato. Selamat Hari Raya...maaf zahir ajek yea Kamato...

esis said...

waaaa muda remajanya penceramah tu. kiut gitu..


ampuunnnn. haha

blackpurple said...

Ohh... itu sedang berceramah.... saya ingatkan sedang menyanyi....hehehe...

Terlupa pasal jersi tu...entah ada lagi entah tak..hehehe

KAMATO said...

nbk, selamat raya kita..

esis, memang muda, tenguk gaya rambut pun baru nak tumbuh

BP, rasanya masih ada lagi.. bila nak ambik?

Lan Rambai said...

macam pernah tgk penyanyi tu.. err.. penceramah tu.. ehh.. pernah tgk gaya dia jer hehe

zino said...

memang segak memang bergaya memang mempesona hehe

PB said...

SOKONG BRO ZINO...SEGAK GITU..

NAMPAK MACAM TENGAH MENYANYI LA PULAK....LAGU APA TU??

KALAH MAWI..

Syikin said...

salam,

tertidur tak kat dlm tu?

KAMATO said...

lan, agak2 kat mana ko tenguk ye?

zino, tak boleh nak puji penceramah tu lebih2, lain kali dia tak mau bagi ceramah lagi hehe...

PB, mawi kalau tenguk memang lari punya hehe...

syikin, tak sempat nak tidur