Sunday, November 20, 2005

Perjumpaan DKJ

Perjumpaan bekas student DKJ UTM sesi 82/83 bersempena hari raya telah dirancang di rumah Sulaiman Hamid. Inilah kali pertama aku join. Dalam perjalanan ke rumah Selaiman ni aku sempat singgah di rumah Dr Satar dan seorang lagi rakan sepejabat Ayana di sessyen 25 Shah Alam. Aku konvoi dengan Yazid, tapi bila sampai di kawasan rumah Sulaiman hujan begitu lebat. Masa tu walaupun baru pukul 6 petang tapi gelap macam dah malam. Agak sukar kami nak cari rumah yang beralamat di Jln U6/6. Ibrahim call beberapa kali untuk tunjuk arah tapi tetap tak jumpa, yang kami jumpa hanyalah U6/5 dan U6/7. Selepas berpusing beberapa kali barulah kami jumpa. Masa aku dan Yazid tiba di situ Ibrahim Ahmad, Yusni Sharif dan Zulkarnain Mohd Juah dan pun sampai. Lepas tu diikutila oleh Aminudin Md Nor, Norazman Mufti, Mohd Her Jantan dan yang terakhir Hasnan Salleh. Suasana cukup meriah dengan keluarga masing-masing. Sebahagian besar dari mereka memang tak pernah aku jumpa sejak tamat belajar di UTM 20 tahun yang lepas. Kalau jumpa kat luar memang tak cam. Kami bersurai sekitar jam 9 malam. Terima kasih pada Sulaiman dan keluarga kerana menyediakan juadah yang cukup lazat dan pada semua kawan-kawan sesungguhnya perjumpaan seperti ini amat bermakna bagi diri aku dan keluarga.
Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com

No comments: